tirsdag 27. desember 2011

3juledag :D

Da er det 3juledag og jeg begynner å bli frisk igjen! Er bare småtteri og bli kvitt så er dette over! Jeg har nemlig vært syk siden julaften og det er vare skipt! Men sånn er det bare...

God frokost må man ha i jula! 

I dag har jeg faktisk laget eggerøre med instrukser fra bror, jeg er nemlig ikke stor fan av stekt, kost osv av egg men i dag fikk jeg veldig lyst på eggerøra, den var ikke helt som søster sin men den var god for det! Å røyket laks kan man ikke få nok av! Men fenalår er det beste som finnes! Det og andre kjøtt som er godt på brødskiva, med grøten eller bare for seg selv! 


Har vært en liten tur ute i dag, eller gått med flasker siden jeg har fått klage på at pose nummer2 er fult. Det var i grunnen ganske deilig å få litt frisk luft! Fikk prøvd ut det nye skjerfet mitt som var godt og varmt! Og jeg fikk prøvd ut min iphon nano touch som jeg fikk av mamma og Kurt :D Det er så fin lyd på den! Eller god lyd og den skurre ikke når man har på det høyeste :D Jeg er i lykkerus! Nu mangler jeg bare ituns eller hva det heter på skoledataen så skal jeg legge til mer musikk på den :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar