torsdag 8. desember 2011

Da er dette marerittet over!

I høst fikk klassen elevens læreplan som skulle jobbes med. Denne læreplanen skal leveres inn på søndag, å jeg er endelig ferdig med den! Men skal IKKE sende den inn før i morgen, skal se over den i morgen og rette noen småfeil...

Så nu er jeg litt veldig lei av skolearbeid, men på tirsdag blir det lesing for prøve eksamen som jeg har på onsdag! Så nu venter vi bare på at onsdagen er overstått å det er nok lesing og lekse arbeid å jobbe med! Skal bli SÅ godt med juleferie! Det er jo bare 12dager igjen til den starter :D


Snart skal jeg ta kvelden, skal bare se ferdig en film! Så har jeg jo engelsktentamen i morgen! Den gruer jeg meg faktisk litt til... Men skal nu gjøre mitt beste ut av den og krysse fingrene at det tentamen blir levert inn fort! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar