lørdag 31. desember 2011

Den siste dagen i 2011 :)

I dag har jeg vært ute i noen timer å gått på fjellet med Jannicke, tantungen hennes og hunden Raisa! Det var godt å være ute over lengre tid igjen, for det om fotene sa noe helt annet enn hode!
Stolte gutten var førstemann til topps! 
Helt der nede bor vi! 
Fant meg ei hula :D Eller viste jo at den var der vell og merke! 

Det var en lang fin tur! Å vi fikk vært ute i godt 3timer! Alt som manglet var at det kunne vært litt lysere ute da  men... Men sola kommer snart til oss igjen heldigvis :D 

Ellers i dag har jeg prøvd ut ny kamerat til han bror! Å det tok mange gode bilder da ;p 
Mikkel lure fikk en kylling bit :D
 Nydelige gutten <3 
Vann! Det ble jo fine detaljer da :D 
Meg og Mikkel lure <3
Sjøl digger! 
Øyet mitt! Det ble jo litt stilig da ;p



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar