søndag 9. desember 2012

Rydde - hive dag!

I dag har jeg hatt en rydde - hive dag! Har ryddet i blad-samlingen min og kastet det som er uinteressant! Er jo ikke vits å ha det når man ikke har interesse for det mere og det bare tar enn masse plass! Mye bedre med blad som har gode interessant strikkeoppskrifter! Har begynt å få en liten dunke der og de bladene må ha plassen til de gamle rett å slett.

Men har nok bare sett igjennom blader, smykker (som skal selges) og litt filmer da, er jo så mye jeg kan ta å rydde i her inne på rommet, men det kan ta litt tid ;p Bedre å ta litt og litt enn å overse det!

Fant dette bilde av meg på face til venninna mi! Fikk litt lyst å dra på tivoli, men ikke det vi har da! En fornøyelsespark hadde vært supert! Men man tar det man har, så får man bare kose seg mens man kan! På bilde går jeg på tivoliet! Ikke værst det da !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar