søndag 2. desember 2012

Søndagsmarked 2desember!

Jeg har ikke sove i natt, så skal ikke klage! Hypper og rastløs er hele kroppen, så har nu satt på en maskin klær, rydda overnattings tingene på plass og prøver å slappe av litt på grunn av fotene! Men det var nu ikke dette jeg skulle snakke om ;p

Jeg og Kamilla har vært på søndagsmarked i dag! I dag har vi hatt et bord uten hengedeler rundt og det funket fint det! Fikk solgt et armbånd, smykke, sprettballer og skilpadde pynt! Skal ikke klage jeg da, kjøpte en ting da, men 5kroner er ikke mye å gi når man har tjent opp pengene for bordet! Har hatt en super start dag med Kamilla, vi har nu begge kost oss vil jeg tru! 

Bordet våres denne gangen! Litt blanding mellom tingene men vi har nu oversikt! 

Et lite bilde av Kamilla og meg! Det var vell i sommer bilde ble tatt men det har da ikke noe å si! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar