onsdag 19. desember 2012

Venstre-vott + Høyre-vott = resultatet!

Venstre-vott+Høyre-vott=resultatet! Jeg er endelig ferdig med vottene mine! Eller dem er ferdig strikket og festet tråer nu mangler jeg bare å tove dem og dem skal tove dem for hånd siden det blir første gang jeg tover noe ;) 

De fine røde vottene mine! En med hjerter riktig vei og en med hjerter gal vei! Akkurat som jeg vil ha det ;p 

Trur jeg skal strikke enda et par etterhvert, men da skal jeg ordne noen flere hjerter på dem! 
Nu er det 3mindre nøster fra den hvite boksen og et nøste mer i den svarte boksen min! Den hvite boksen er het nye garn mens den svarte boksen er de garnnøstene som er åpnet! Så håper jeg får strikket litt opp før jeg fyller på mer... Men problemet mitt er at det finnes så mye fine garntyper og farger at man har jo kjempelyst på mer! Men i år er det i alle fall garn-stopp på meg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar