mandag 21. januar 2013

1 par læsta!

Jeg har gjort ferdig læstan jeg begynte på i romjula, da jeg var i Alta! Det eneste som var igjen å gjøre var å felle tåa og sy trådene på plass! Ganske fint å få gjort det ferdig nu, siden jeg står fast på det andre prosjektet mitt! Men jeg skal vell sette meg ned med det prosjektet å få ordnet opp i ting... Uten å bli veldig veldig sur på strikkingen å ikke rekker opp alt og da må jeg jo begynne på nytt å det er jeg ikke sikker på om jeg orker!

Fint å få brukt opp litt restegarn! 
Nu er det endelig begynt å minke i den hvite boksen, der alt av restegarn med lapp om hva det er osv er på, men et lite nøste oppi den svarte boksen! Neste gang trur jeg skal bruke noe av det svarte restegarn boksen! Det er så mye mer oppi der enn i den hvite ;p Må bare finne ut hva jeg skal strikke! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar