onsdag 2. januar 2013

En filmens dag!

Idag har jeg vært på jobb av alle ting, 2januar liksom... men det må vell det også! Var jo kjempekoselig å legge seg i går og jeg sov vell maks en time i natt så jeg har tenkt på senga ganske ofte i dag! Men var jo supert å være på jobb igjen :D

Men etter jobb har jeg og Jannicke sett litt film, eller vi har sett 2filmer i dag, eller en dokumentar og en film da! Dokumentaren Justin Bieber nevr say never og filmen Hannah Montana the movie! Nu har man i alle fall sett dokumentaren og filmen! Så skal vell ikke klage ;p

Søt kan han være, men litt for... berømt? 

(bilder hentet på google)

Den sangen jeg tenker på når jeg hører Justin Bieber sin sang, den dere baby tenker jeg på en helt annen sang og begynner heller overser hva han synger å henger med på melodien ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar