søndag 11. desember 2011

For ei natt!

Da er jeg ferdig med å rydde/være vakt på julebord/Plumbo! Det har vært koselig rett å slett! Jeg har hatt masse energi og klarte ikke stå stille foran nødutgangene! Det var kjedelig i lengden, det var ingenting som skjedde der i grunnen, utenom noen små hendelser og en stor en!

Litt av folket! 
Møkkamann! 
Etter 12timer i hallen så er man litt sliten og tullete i hode! Så etter en rast dusj la jeg meg, men etter 4timers søvn var jeg lys våken med masse energi i kroppen utenom fotene som er "dau" etter så lenge oppe å gå! Men jeg skal være fink å ta dagen med ro i dag, for det om jeg mest har lyst til å rydde og vaske rommet! Men det får jeg ta til uke eller neste helg... 
Blir nok værende i kosedressen resten av dagen! Så får vi håpe det ikke kommer opp noe mer jeg skal gjøre utenfor husets 4vegger! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar