mandag 12. desember 2011

Shoppingtur med søster!

Jeg har vært på shippings runde med søste! Ho skulle innom posten å sende julegaver men da vi kom til minibanken måtte vi snu, for da hadde ho glemt dem igjen hjemme! Veldig smart altså! Så vi snudde og gikk tilbake for å hente pakkene! Så var det lang kø på posten, så vi var veldig glad når vi var ferdig der. Så har vi shoppet siste del av julegaver, nu mangler det bare å pakke inn og sende de som skal sendes, men siden bestefar ønsker seg ullsokker så må jeg nok sette i gang med å strikke! Så får håpe jeg blir ferdig med dem før helga! Vi får krysse fingrene på det!
Ble ikke så mange poser da :D 

Ellers i dag har jeg og søste kost oss masse i dag, er lenge siden vi har funnet på noe! Så skal jeg innom på onsdag etter prøveeksamen, for panduro-pakken våres er kommet :D Men skal hente mine ting på onsdag da, det er jo like greit i grunnen! Men nu skal jeg finne ei oppskrift å sette igang med å strikke!
Bilde ville ikke den riktige veien oO Men nu er det bare å starte å strikke ullsokker! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar