tirsdag 13. desember 2011

Mafiaens hevn + øve til prøveeksamen!

Jeg har prøveeksamen i morgen! Det er 3fag og kompetansemål jeg skal igjennom før morgendagens prøve-eksamen. Men heldigvis kan jeg det beste utenat og trenger ikke øve hele dagen! Men litt må jo gjøres for å få en god karakter!

Jeg har spilt litt mafiaens hevn innimellom alle pauser, det tar tid å finne de forskjellige tingene man trenger, men man samler opp litt penger! Akkurat nu mangler jeg 3 Audi 80, en fra hver by! Men jeg har bare klart å få fra Oslo og Stavanger! Så det tar sin tid å få tak i riktige biler!

Noen av morsomme ting man får av å stjele fra gamle damer... Kanskje det kommer mer etterhvert! Men bruker til vanlig å stjele fra Narvesen da, men når det er høy politinivå så må man bare rane de gamle damene! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar