torsdag 19. januar 2012

Glatt ute!

I dag blås det kald vind! Å i tillegg er det speilholka! Så til bussen i dag sto jeg rett opp å ned nesten! Det hjelper lite å strø når strøet bare blåser sin vei! Men det har vell ikke noe å si, vi klarer oss helt fint! Skulle i grunnen bare tatt på seg skøytene så hadde man kommet frem på en, to, tre! Vi har forresten tatt klassebilde og protestbilder på skolen i dag til årboken! Det kan jo bli interessant...

Ellers har jeg tatt bussen til jobben til mamma i dag siden jeg skal være med å handle i dag! Så var jeg innom H-motor å kjøpte meg ei vinterbukse! Den virker veldig god, får nu testet den over lengre tid i morgen når jeg går fra skolen! Gleder meg allerede ;p Bilde kommer i mora! Får bare håpe det ikke blås og er like glatt i mora som i dag!
Sååå glatt er det ute! Man ser det til og med på bilde! Det er jo litt skummelt i grunnen, trur jeg skal ordne meg ispigger engang i tiden :p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar