fredag 3. februar 2012

Endelig helg igjen!

Huff, det er helg og jeg er ikke særlig i humør i grunnen. Dumme buss-sjåfør som ødelegger dagen for meg! Så ett og samme problem skjer hver gang med den ene buss- sjåføren så nu blir det e-mail til bussfirma!

Det er fremdeles glatt ute! Så dette på rompa gjør vi en god del ;p

Da jeg kom hjem etter skolen skiftet jeg til koseklær og satte i gang med å rydde rommet, vaske fiskene og så rommet, sette på en maskin med klær og vaske badet! Litt av sinne på buss-sjåføren gikk vekk med å gjøre noe med HØY musikk på ørene.... 

Nu skal jeg bare slappe av å se Bones mens jeg strikker!
Jeg holder forresten på med å strikke en Marius-genser, så vi får se hvordan resultatet blir når den er ferdig:) Får bare håpe det ikke er veldig lenge til den er ferdig... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar