fredag 26. oktober 2012

4-siste prosjekter jeg har hatt!

Da har jeg hatt en lite Marius-dilla dager! Har hatt prosjekter med mønsteret og et prosjekt med å følge trinn for trinn strikking ute å lese overskrift om hva dette var! Var jo fint i grunnen, da blir man jo så nyskjerrig på hva det er man strikker! Så nu er alle prosjekter ferdig strikket og syd sammen! Så her kommer resultatene mine ;p

Trinn for trinn prosjektet mitt ble et bar søte babysokker! Trur jeg skal strikke flere av de, men da vil jeg ordne mønster til! Da hadde det jo vær litt stilig det da ;p

Harddisk-veske og mobilveske som er tatt i bruk allerede! Likte godt harddisk-vesken i alle fall! 

Pannebånd kan man godt få bruker når man fryser på ørene ;p 

Mønsteret jeg har fått hel-dilla på! Har strikket det en del så har fått mønsteret inn i fingrene! Det er jo litt deilig å sleppe å lese mønster hele tiden ;)
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar