søndag 14. oktober 2012

Kop-tua prosjekt!

Kop-tua mi holder på å ta form! Fant oppskrifta på nett, å den er ganske grei så, ingen mønster eller noe tull å følge! Å ei kop-tua får man jo alltids bruk for så den blir jo ikke glemt når den er ferdig;p Kanskje det blir flere etterhvert? Det hadde jo ikke gjort så mye heller så! Kanskje det blir noe julegaver av dette? Det hadde jo ikke gjort noe det ;p

Det begynner å ta form dette her! En liten feil er det jo gjort, men det er ingen problem i grunnen! 

Hvis man ser etter så kan man se den lille feilen jeg har! Men eeh, den er fint brukbar for det ;p

Jeg har ikke leita sikkerlig men jeg finner ingen roterknapp her inne! For enkelte av bildene mine havner på feil side når jeg legger dem inn! Det er jo litt irriterende i grunnen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar