fredag 16. november 2012

Historien om den rosa kjøkkenkluten!

Dette er historien om prosjekt kopptua/kjøkkenklut! Jeg har aldri strikket det før, og til vanlig strikker jeg ikke på pine2 så det er et "vanskelig" prosjekt siden pinene er så tynne :p
Etterhvert som jeg strikket ble det andre prosjekter som var mer interessant og kopptua ble liksom glemt ei stund! Men plutselig ser jeg en rosa stor klomp i garn-eska mi! Den ser jeg litt nærmere på og sannelig er det jo kopptua jeg holder på med! 
Men minuset med å finne kopptua er jo at den har mistet noen få masker og det blir stygge hull etter de mistete maskene så jeg bestemmer meg for å prøve på nytt! Jeg har rekka opp alt sammen og lagt opp på ny ;p Har også strikket enn 10omg. så vi får se hvor langt jeg kommer meg på dette prosjektet nu! 

Det at jeg så denne kopptua var siden jeg er halvveis ferdig med en julegave som trengs mye telling ;p Jeg er litt for trøtt i øyan for å telle så da blir det perlestrikk på meg da! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar