lørdag 10. november 2012

Julegave-strikk!

Da har jeg tatt en pause fra julegave-strikk for i dag! Har fått gjort litt, men er litt usikker så trenger et par ekstra øyet for å få det sånn jeg vil ha det! Så får bare vente til mamma kommer hjem i mora kveld for de ekstra øynene jeg ;p I mellomtiden kan jeg finne på andre sprell ;p

Har faktisk vært på bytur med naboen i dag! En del julegaver ble kjøpt så nu har jeg ikke mange igjen i grunnen så skal ikke klage ;p Har til og med vært på kafe` av alle ting ;p Eller det var jo bare peppes men det funker fint som kafe` når det er stappa fult andre steder ;) Er vell kvelden snart på meg, sånn at jeg får med meg staren på morgen dagen her i huset! Så kos dere videre i helga for det skal jeg :D


NamNamNam sier jeg bare! Varm brownis med vaniljeis til! Det var jo KJEMPEGODT! Men ikke noe man spiser hver dag akkurat ;p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar