tirsdag 6. november 2012

Irritasjon! Man gir opp!

Man blir sikkerlig irriterende å øve til bil-teorien når word bare tuller med meg! Den ville ikke noe av det jeg ville så jeg ga opp til slutt! (Jeg bruker oppgaveboken jeg)


Da jeg ga opp gikk hadde jeg en pause fra irritasjonen å spiste en mandarin! Siden i går ettermiddag har jeg spist 6 mandariner! Det merkes på magen det, men det er ikke hver dag man spiser mandarin akkurat ;) Nu begynner julen å komme inn til mitt humør da ;)

Siden jeg ga opp med teorien fant jeg frem garn og Marius-boken for nu starter jeg på enda en julegave jeg! Det er jo bare fint å være tidlig ute med julegaver når det er ingen andre ting å gjøre ;p 


Får bare håpe jeg får til dette her ;p Er ikke helt inn med å strikke sokker jeg så ;p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar